ogólnie

Parę słów o sukcesie firmy GoPro

GoPro to amerykański producent kamer sportowych. Dzisiaj jest to niekwestionowany lider na rynku, jego produkty są sprzedawane w ponad 100 krajach na świecie. Również w Polsce.

Króciutko o historii GoPro, czyli jak to się zaczęło

Wszystko zaczęło się w 2002 roku, kiedy Nick Woodman – surfer i motorowodniak – doszedł do wniosku, że chce uwieczniać chwile spędzane na wodzie i dzielić się nimi z bliskimi i przyjaciółmi. Początki firmy były bardzo skromne, ale Woodman się nie zrażał. I słusznie. Na dzień dzisiejszy może się pochwalić sprzedażą ponad 26 milionów kamer GoPro w ponad 100 krajach świata.

Zalety kamer GoPro

Kamery sportowe GoPro są niewielkich rozmiarów i przydadzą się wszystkim miłośnikom sportów ekstremalnych, którzy chcą zatrzymać w kadrze wyjątkowe chwile spędzane na wodzie lub w powietrzu. Kamery GoPro cieszą się wysokiej jakości wykonaniem, dużą wytrzymałością i doskonałej jakości filmowaniem. Świetnie sprawdzą się nie tylko do biegania, czy pływania, ale też do jazdy na wakeboardzie, czy latania paralotnią. Zaletą kamer GoPro jest wodoszczelność, która przydaje się pod wodą i na śniegu.

Komu przyda się kamera GoPro?

Sprzęt GoPro jest stworzony dla ludzi, którzy chcą zatrzymać chwilę w kadrze. Mogą dzielić się nią tylko z najbliższymi lub – wprost przeciwnie – mogą się pochwalić nią w Internecie i zyskać w ten sposób dużą oglądalność swoich filmików. GoPro to nie tylko kamery sportowe, ale i drony, akcesoria i aplikacje.

Założenia producenta GoPro

Producent GoPro postawił sobie za cel łączyć pasjonatów sportów ekstremalnych na całym świecie. To klienci inspirują go do wprowadzania dalszych innowacji sprzętu GoPro.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *